×
جستجو در سایت
ورود و عضویت
بازیابی رمز ورود
کد تایید ارسال شد
جهت تایید تغییر رمز کد ارسال شده را وارد نمایید
ورود
نام کاربری یا رمز خود را فراموش کرده ام
شماره موبایل خود را وارد نمایید
ارسال
اگر هنوز عضو نیستید 
عضویت
ارسال
ارسال
دسته بندی ها

اگر آقایی این ۱۵ ویژگی را داشت، از دستش ندهید

ویژگی‎های مشخصی وجود دارند، که خانم‎ها به دنبال آنها در آقایان هستند و آقایان را به شریک‎های بهتری برای زندگی تبدیل می‎کنند. بله، جوانانی هستند که به راحتی دست از کار نمی‎کشند …. و نمی‎توان گفت که روزی به چیزی که می‎خواهند، نمی رسند. گذشته از همه اینها، همه افراد، پیوسته در حال یادگیری‎اند و ویژگی‌های مختلف شخصیتی‎یشان، طی سالها تغییر می‌کند و با آزمون و خطا، خود را می‌سنجند.

دانشمندان، سال‎های بسیاری در حال مطالعه و بررسی‎اند تا دلیل اصلی عاشق شدن را متوجه شوند، چراکه وجود ویژگی‌های مشخصی در شریک زندگی، باعث می‎شود تا بتوانیم کنار او بمانیم. اگر نمی‎دانید که با شریک زندگی‎تان چگونه رفتار کنید و یا اگر ویژگی‎های زیر را دارد، پس اصلاً از دستش ندهید!

شماره یک :  به شما احترام بگذارد

درحالیکه عشق، مهمترین موضوع برای بیشتر خانم‌ها است، اما، به نظر می‌رسد گاهی فراموش می‎کنند که احترام، هم به همان نسبت مهم است. یک آقای محترم، به شما در هر موقعیتی که باشید، احترام می‌گذارد؛ به شخصیت شما، ارزش‎هایتان، عقاید و باورهایتان، نیازهای عاطفی و جسمانی، دیدگاه کلی‎تان به زندگی، نقایص و گذشته‌تان احترام می‎گذارد.

شماره دو :  از شما محافظت کند

این مورد، به این معنا نیست که خانم‎ها نمی‎توانند از خودشان حفاظت و مراقبت کنند، اما شریک زندگی شما، باید در هر شرایطی، در کنار شما باشد. او به کسی اجازه نمی‎دهد تا به شما آسیب برساند. اگر کسی مزاحم شما شود، می‌تواند با تذکری جدی به او پاسخ دهد یا در صورت نیاز، مزه مشت‎هایش را به او بچشاند. حتی در شرایطی ساده‌تر، اگر متوجه وجود عنکبوتی در خانه شود، قبل از اینکه بترسید و یا عصبی شوید، آن را می‌گیرد. او به خوبی از لایه‎های شخصیتی و اخلاقی شما باخبر است. او، شما را به عنوان یک فرد بالغ قبول دارد، از تمام تفاوت‎های موجود در شخصیت شما آگاه است و می‌داند که شما شبیه هیچ فرد دیگری نیستید.

شماره سه :  همیشه لبخند رابر لبتان جاری کند

مهم نیست که تا چه حد از او عصبانی و خشمگین هستید، این جوان، می‎تواند همیشه لبخند را بر لبانتان بیاورد. این موضوع، به این معنا نیست که او از حل کردن مشکلات به شیوه‎های درست، ناتوان است یا اینکه تلاش می‌کند تا از مشکلات، با شوخ‌طبعی فرار کند. نسبتا، مهم نیست که چه کاری انجام می‎دهد، چون شما نمی‎توانید به خودتان کمک کنید و نمی‎توانید مدت زمان طولانی، از دست او عصبانی باشید. اگر چنین جوانی را در زندگیتان داشته باشید، ناخودآگاه احساس بهتری نسبت به خودتان دارید، اعتماد به نفس‎تان بیشتر می‎شود و به زندگی، بهتر و شادتر می‎نگرید.

شماره چهار :  مهربان است اما زود باور نیست

مردان پرخاشگر، همیشه تلاش می‌کنند تا نظر و عقیده خودشان را به دیگران تحمیل کنند. درمقابل، مردان ضعیف هم هستند که از قبول هر تعهد یا مقابله با مشکلات، شانه خالی می‎کنند. اما، یک مرد عاقل، هردو حس قدرت و دلسوزی را با هم ترکیب می کند. او در قلبش مهربان است، اما در موقعیت‌های خطرناک، خشن و قوی است. او، هیچگاه آغازگر دعوا نیست، بلکه به آن پایان می‌دهد. چنین مردی، آنقدر هوشیار است تا بتواند بهتریت انتخاب از قدرت و مهربانی داشته باشد.

شماره پنج:  حامی شماست

بدون توجه به اینکه بخواهید برای گرفتن مدرک به دانشگاه بروید یا بخواهید کار خوانندگی را شروع کنید، یک مرد مهربان، همیشه، در هر کاری که می خواهید در زندگی انجام دهید، شما را حمایت خواهد کرد.

او، هرگز شما را دلسرد نمی‎کند و یا حتی باعث نمی‎شود تا حس کنید از پس این کار برنمی‎آیید. در مسیری که طی می‎کنید، قدم به قدم با شما است. شما را در رسیدن به پیروزی تشویق می‌کند و در هنگام شکست، در کنار شما و آرامش بخش‎تان است.

شماره شش :  هر کاری میکند تابه او اعتماد کنید

یک مرد خوب، دوست دارد تا شما در رابطه با او، راحت و مطمئن باشید. اساس این موضوع، به این خاطر است که بتوانید به او اعتماد کنید و او از این موضوع باخبر است. بدون اعتماد، هیچ دلیلی برای عشق یا احترام وجود ندارد. او می‎داند که اعتماد چیزی نیست که بتوان به فردی هدیه کرد، بلکه باید آن را کسب کرد و سپس حفظش کرد.

شماره هفت :  همیشه به شما احساس زیبا بودن میدهد

او می‌داند که ایجاد حس زیبایی در شما، فقط با گفتن کلمات امکان پذیر نیست، بلکه می‎داند باید عمیقا این حس زیبایی را در شما ایجاد کند، با شیوه‎ای که به شما نگاه می‎کند، شما را لمس می‎کند و رفتار می‎کند. او کاملاً از جزئیات باخبر است و می‌داند زمانیکه به ظاهرتان می‌رسید، باید به شما یادآوری کند، که جذاب هستید، حتی در مواقعی که خودتان اینگونه فکر نمی‎کنید. یک آقای محترم، می‎داند که چه با لباس ورزشی در کنار ساحل باشید و چه با لباس شب به یک مهمانی بروید، زیبا هستید؛ چراکه وقتی شما را به طور کامل پذیرفته باشد، تحت هرشرایطی، دوستتان دارد و از نظر او زیبایید.

شماره هشت :خودخواه نباشد

اصل مهم برای داشتن یک رابطه سالم و ماندگار، سازگار بودن و توافق داشتن است. اگر یکی از طرفین در نیمه راه، متوجه شود که آمادگی ندارد تا طرف دیگر را ببیند، آن رابطه محکوم به شکست است. اگر برای مردی، نیازهای شما به نیازهای خودش، ارجحیت داشتند، نشانه خوبی است که می‌تواند مراقب شما باشد. چنین مردی، شیفته خود و ظاهرش نیست و عقیده ندارد تا همه چیز در اطرافش، طبق نظر او پیش برود. او می‎داند که یک رابطه، مانند خیابان یک طرفه نیست و باید به نیازهای طرف مقابل هم توجه کرد و با او توافق داشت. او آماده است تا به خاطر شما و حفظ رابطه، فداکاری کند و از خواسته‎هایش بگذرد.

شماره نه :  همیشه در فکر بهترکردن خودش باشد

همچنانکه، همیشه در حال یادگیری موضوعات جدید هستیم، مهارت جدیدی را کسب می‎کنیم، کتاب جدیدی می‎خوانیم یا برنامه علمی و مستند تماشا می‎کنیم، یک مرد خوب، نیز به طور پیوسته، به تقویت روح و ویژگی‎های فردی‎اش می‎پردازد و به خودش افتخار می‌کند؛ به طور عاقلانه‌ای شما را به چالش می‎کشد و توجه شما را به خودش جلب می‌کند. او می‌داند که این کارها را برای خودش انجام می‌دهد، اما از نتایج مثبت این امر، برای تحت تاثیر قرار دادن رابطه‎تان نیز استفاده می‌کند.

شماره ده : بتواند آشپزی کند

بله عزیزان! این مورد مهمی است. بیشتر خانم‎ها، خواستار آقایانی هستند که در آشپزخانه جذاب و شهوت انگیز باشند

. اما، گذشته از جذابیت جنسی، یک مرد مناسب، مردی است که بتواند بیشتر غذاها را بپزد و دوست داشته باشد تا غذاهای سالمی بخورد. به همین دلیل، یک شریک سالم، بنا به این دلایل واضح، شریک خوب و عالی است.

شماره یازده :  هر مهربان و صادق باشد

یک مرد خوب، می‌داند که برای پایه‎ریزی یک رابطه شاد و سالم، صداقت، بهترین سیاست است. آسایش در یک رابطه، با صداقت و مهربان بودن با شریک زندگی به دست می‎آید، چراکه با انجام این کار هرگز مورد قضاوت قرار نمی‎گیرید. شاید، برای برخی از افراد سخت باشد تا بخواهند احساساتشان را نشان دهند و یا از ترس‎ها و خواسته‎های درونیشان بگویند. اما، اگر فرد مناسبی را در کنارتان داشته باشید، می‎توانید بر این مشکل پیروز شوید. یک مرد محترم، درحالیکه می‎داند برخی از موضوعات باید خصوصی بمانند، اما سایر مسائل را از شما مخفی نمی‎کند یا احساساتش را سرکوب نمی‌کند؛ چراکه می‌داند این کار باعث ایجاد تنش و ناامیدی می‎شود. او شما را نیز تشویق می‎کند تا راحت باشید و احساساتتان را با او در میان بگذارید. شما نباید از در میان گذاشتن احساساتتان با او، هیچ ترسی داشته باشید، اینکه از کوره در برود یا بیش از حد از خودش واکنش نشان دهد. شما باید در کنار او واقعی‎ترین و بدون سانسورترین نسخه خودتان باشید.

شماره دوازده :  بلندپرواز باشد، اما واقع بینانه

کدام خانم، رویاپردازی که هم واقع بین و هم فروتن است، نمی‌خواهد؟ احتمالا، این ترکیب ایده‎آلی از یک آقا است، آقایی که می‌خواهد ستاره‎ها را بگیرد، اما می‌داند که شاید تنها بتواند به ماه برسد. اما، نه می‌تواند مانع تحقق بلندپروازی‎اش شود و نه می‎تواند اجازه دهد تا موفقیت‎هایش به او حس غرور بدهد. او هرگز از تلاش دست بر نمی‎دارد، اما قول‎هایی که از پس آنها برنمی‌آید، نیز نمی‎دهد.

شماره سیزده :  همه چیز را برای شما بخواهد

آیا تاکنون مجبور شده‎اید تا دیر وقت سرکار بمانید؟ او پشت شما است. آیا تا کنون اجرای کنسرت یک گروه موسیقی در شهر شما بوده است؟ بلیطی برای شما تهیه کرده است. بازهم به اهمیت کاری که انجام داده است، نمی‎توان به اندازه کافی، تاکید کرد. هنگامیکه چنین جوانی در کنار شما است، یعنی هر زمان از شما مراقبت می‎کند و هر کاری می‎کند تا شما را خوشحال نگه دارد، پس کاملاً فرد مناسب و مراقب شما است. او هر کاری را فقط برای شما انجام می‎دهد و هرگز در زمان نیاز، فکر نمی‌کند که آیا به شما کمک کند.

شماره چهارده :  ارزش‌های یکسانی با شما داشته باشد

داشتن نگاه یکسان به زندگی، می‌تواند زمینه‌ساز داشتن رابطه‎ای موفق باشد؛ بیشترین شباهت در ویژگی‎های شخصیتی و بیشترین شباهت در حل مشکلات. زمانیکه اولویت‎های یکسانی داشته باشید، شما و شریک زندگی‌تان، می‎توانید برای هر موضوعی، نظریه‎های یکسانی را ارائه کنید، همچون نوع اجتماعی بودن در محل کار. این کار باعث می‌شود تا هر یک بیشتر از دیگری، به هم احترام بگذارید.

شماره پانزده : در کنار شما باشد

هر مردی، می‎تواند در یک روز آفتابی، در کنار شما باشد. اما بهترین راه، برای سنجیدن شخصیت طرف مقابل، این است که آیا برای روزهای بارانی، چتری با خود دارد یا خیر. زمانیکه یک مرد محترم، به عشقش متعهد می‎شود و زمانش را با او می‎گذراند، به هیچ محرک یا شرایط خاصی نیاز ندارد. همیشه، زمان‎های خوب و بد وجود دارند، شرایط و موقعیت‎هایی که ناخواسته و ناگهانی ایجاد می‎شوند. اما او در کنار شما و با شما، در هر شرایطی می‎ماند.

البته، به این معنا نیست که می‌توانید دروغ بگویید، پنهان کاری کنید یا به او بی‎احترامی کنید. همچنین، به این معنا نیست که بخواهید تا از اعتمادش سوء استفاده کنید و انتظار داشته باشید تا درهرشرایطی که می‎خواهید، حضور داشته باشد، تنها به این خاطر که او به شما متعهد است. این نکته، به این معنا است که هر دوی شما باید در کنار هم باشید و در شرایط سخت و دشوار یکدیگر را تنها نگذارید.

زمانیکه یک مرد محترم، وارد زندگی شما می‎شود به شما نشان خواهد داد که یک رابطه سالم و پرثمر چه رابطه ای است. به شما نشان می‎دهد که عشق بی قید و شرط، به چه معنا است و به شما نشان می‎دهد که چرا روابط قبلی‎تان قطع شدند و ادامه نیافتد. اگر خوش شانس بودید و با چنین مردی برخورد کردید، هرگز از دستش ندهید!

shorturl.at/evDI0

ویدئو تصویری این مقاله را میتوانید در یوتیوب تماشا کنید

شما چه فکر می‌کنید؟ ویژگی دیگری می‎شناسید که ما یادآوری آن را فراموش کرده باشیم؟ درزیر، با نوشتن نظراتتان ما را با خبر کنید.

ترجمه شده توسط تیم فهم رابطه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *